• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
Huisartsenpost DrechtDokters

Huisartsenpost DrechtDokters

Huisartsenpost DrechtDokters

Levensbedreigende situatie?

Bel altijd 112

Drecht Dokters
  • Patiënteninformatie
    • Hoe werkt de huisartsenpost?
    • Omgangsregels
    • Kosten
    • Uitwisseling medische gegevens
    • Dienstapotheek
    • Heeft u een compliment?
    • Heeft u een klacht?
    • Thuisarts.nl
  • Organisatie
    • Over ons
    • DrechtDokters
    • Werken bij de huisartsenpost
    • NPA
    • Huiselijk geweld en kindermishandeling
  • Nieuws
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Home » Heeft u een klacht?

Heeft u een klacht?

Klacht

Wanneer u ontevreden bent over bijvoorbeeld de behandeling door de huisarts, de gang van zaken aan de telefoon of de werkwijze op de huisartsenpost, dan kunt u dat het beste op dat moment bespreken. De kans is groot dat u er samen uitkomt. Zo niet, dan kunt u met uw klacht terecht bij de klachtenfunctionaris van de huisartsenpost.

Klacht indienen

Op deze pagina kunt u het klachtenformulier invullen. Wilt u uw klacht toch liever schriftelijk of telefonisch indienen? Dan kunt u onderstaande contactgegevens gebruiken:

Huisartsenpost DrechtDokters
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Antoniuslaan 1c
3341 GA Hendrik-Ido-Ambacht
Telefoonnummer 078-2020043
E-mailadres ln.sretkodthcerd@negnidlem

De klachtenfunctionaris:

  • bespreekt samen met u de klacht en geeft u informatie en advies.
  • bespreekt hoe de klacht voor u het beste kan worden behandeld.
  • kan bemiddelen tussen u en degene over wie u ontevreden bent.
  • kan u informeren over verdere klachtbehandelingsmogelijkheden indien de bemiddeling niet naar tevredenheid is verlopen.

Wij streven naar een snelle afhandeling van uw klacht, dat houdt in binnen 6 weken. Deze termijn mag met 4 weken verlengd worden.

Klachtenregeling & klachtenproces

Klik hier voor de klachtenregeling. Een toelichting op het proces kunt u hier inzien.

Machtiging

Om uw klacht goed te kunnen behandelen is het nodig om in uw dossier van de huisartsenpost te kijken. Vanwege privacy mogen we deze gegevens niet zonder toestemming van de patiënt inzien. Wij vragen u dan ook bij ons kenbaar te maken d.m.v. een machtiging of u daarvoor toestemming geeft. Ook moeten patiënten ouder dan 16 jaar toestemming geven als iemand anders namens hen klaagt. Dan is er een machtiging van vertegenwoordiging nodig met een kopie van een identiteitsbewijs van zowel patiënt als vertegenwoordiger. Klik hier voor het machtigingsformulier.

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg

Heeft het bemiddelingsgesprek naar uw oordeel onvoldoende resultaat heeft gehad, of u bent het niet eens met oordeel van de huisartsenpost, dan kunt u een uitspraak vragen over uw klacht bij de Geschilleninstantie de SKGE, waarbij de huisartsenpost is aangesloten. Het oordeel van de Geschilleninstantie is bindend.

Primaire Sidebar

Klacht

  • Gegevens klager

  • Gegevens patiënt

  • Klacht

  • :
  • Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij uw machtiging nodig om uw medische gegevens bij uw klacht op te zoeken. U kunt hiervoor dit document printen en ondertekend per e-mail of post terugzenden.

    Huisartsenpost DrechtDokters B.V.
    T.a.v. klachtenfunctionaris
    Antoniuslaan 1c
    3341 GA Hendrik-Ido-Ambacht

Footer

  • Privacy & cookies
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Corpio
  • Eerstelijnsverblijf Drechtsteden